scary movie :O


En gran :D

Inte så fin bild på mej :o


Mamma i liften framför mej :D <3

Tjenare <3

Idag har jag åkt skidor från elva till typ fyra. Det var skoj och så.
Jag har tyvärr inga bilder på dagen för min kamera är för stor för att ha med i backen :(
Men jag tog nåra med mobilen.
Igår åkte vi i klövsjö och senare på eftermiddagen åkte
vi till Storhogna med solliften. Där åkte vi lite offpist, det var kul fast
jag ramlade och gjorde illa nacken :(
Men lite senare än när vi hade åkte offpist åkte mina kusiner där
Fabbe 17 fyller arton och hans kompis lika gammal, August 16 fyller sjutton,
Albin 14 fyller 15. Och först åkte august sedan fabbe sen gustav (fabbes kompis)
och sist albin. De startade en lavin där !!!!!!
Och alla hann ned förutom albin som fastnade under snön hela kroppen var täckt
av snö förutom huvet och ena armen. Då åkte två snabba skotrar upp i backen
och hämtade honom. Men han tappade skidorna och sin ena stav. Den andra fick han
med ut ur lavinen. Han klarade sig bra och så men han blev nog bara chockad.
Sedan åkte vi hem hit och nu ska vi snart åka till kusinerna och äta taco´s :D
Det e as gott tycker jag :D
Men nu ska vi dra herrå <33
 

Kommentarer
Postat av: jennifer

Hon fyller 13 iår =). Hur är det med dig då? kram

2009-02-26 @ 10:11:51
URL: http://girlinlove.blogg.se/
Postat av: Julle Bulle

okej :)

jag får tyvärr inte ha en häst :´( :(

Det är fint här :D

hur mår du ?

kram

2009-03-01 @ 07:59:49
URL: http://jahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0