Framme !

Nu är vi framme !!!

Eller vi har varit det sen klockan 18.03 igår.
Det tog sjukt lång tid hit, hela 6 och en halvtimme !
Det är 52 mil till vemdalen !!!!
AS JOBBIGT !!!!!
Men det är skönt att vara framme nu xD
Nu är jag inne på facebook och msn , och bloggar :D
Det roligaste av detta är nog att blogga xD
snart blir det frulle :D
Det e gott för magen.
Men jag ska åka skidor idag , FETT SKOJ !
Jag tror jag ska testa att åka lite på min snowboard.
Komentera gärna och säg om ni tycker jag ska testa en
dag med snowboard.
ska dra nu herrå
          pussiluss <33

Kommentarer
Postat av: kassandra

Jag vill lära mej att åka snowboard! <3 =)

2009-02-23 @ 19:46:29
URL: http://kassandrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0