Söndag :(

Idag e det söndag och skolan börjar imorn :(
Men idag har jag haft dans klockan halv ett till
kvart över ett. Det var kul , för vi lärde oss tre nya steg :D
tränar på hela dansen typ hela tiden :D
då betyder det att jag gillar att dansa , så
då e det ju faktiskt bra att jag går på dans !
men just nu lyssnar jag på lay all your love on me
från mamma mia !! Den äger  fettet av alla feta
människor !!
aja jag e inne på pea och msn oxå :D
det e kul !
ska fortsätta med lite andra saker nu
                                                                                           
                     Puss & Kram
                                                Julle Bulle 

Kommentarer
Postat av: kassandra

tycker du det skulle va kul om vi ska uppträda på forum:P?

2009-02-01 @ 21:13:31
URL: http://kassandrap.blogg.se/
Postat av: Julle Bulle

Tjoo <33

aa de skulle väl va ganska kul ! <33

2009-02-07 @ 12:47:40
URL: http://jahlberg.blogg.se/
Postat av: julia fulia

heeej !





fin blogg!

2009-03-10 @ 08:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0