Sööndag !

Tjoo ! :D

Idag vaknade jag upp med min kompis kassi <3
Hon hade sovit över med mej !
De var vid halv tio tiden, det va skönt att sova ut :D
Jag brukar nt sova så länge men idag gjorde jag de !
Det e faktiskt sköönt !
men under dagen hade jag dans och lärde mej
ett nytt danssteg. Efter åkte jag hem och städa rummet :(
Det e en tråkig sak !!!!!!!!
men efter det fick jag kul igen , för jag gick hem till kassi :D
Åkte hem vid halv sju ungefär.
Hemma åt jag jättegod middag, det  var kyckling med
klyftpotatis och bea sås !
Och nu har jag ätit klart, och ska äta efterrätt :D
det blir något gott, vet nt riktigt än !
men ska äta nu herrå<33
kram julle bulle 

Kommentarer
Postat av: jennifer

åh, är det din häst? Den var jättevacker =). Ha en trevlig helg!

2009-02-13 @ 14:20:03
URL: http://girlinlove.blogg.se/
Postat av: Julle Bulle

Neej :(

tyvärr inte !

tack detsamma.

Kan vi bli kompisar ? båda gillar ju hästar <3

2009-02-15 @ 10:20:52
URL: http://jahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0