Complications

Howdy partner :P
Sitter vid köksbordet :)
Helt plötsligt skulle vi ta sprutan ! Skumt :O
Men det gjorde inte ett dugg ont !! Jag lovar!
Idag var det en helt vanlig fredag. Missade Ghost Hunters :( när jag var och tog spruta kollade de på det :( det tog as lång tid !! för det var 15 barn som skulle ta och jag var näst sist. Men vi fick sluta 13.05 :) härligt härligt.

Jag och Blenda(www.primolove.blogg.se) kanske kommer få hyra häst i sommar :D om vi får ska jag hyra Amadeus. Det är billigare än ett ridläger i en vecka, och vi får hyra dem i tre veckor för mindre pengar !! Det är najs... vi hyr de nästa sommar i sådana fall :) HOPPAS !!! håll tummarna för mej !!! Blenda får typ redan! <33
LÄNGTAR ENORMT!

Svarar på frågorna senare ikväll... vill fortfarande ha mer frågor !! <3 :D
Puss och kram marabou choklad♥

Kommentarer
Postat av: Klara

Vem gillar du mäst att vara med på ridningen?

Gillar du att vara med blenda?

Gilar du amadeus myket?

Vems blogg kållar du myket på?

Ses på ridningen non gång

2009-11-20 @ 19:52:26
Postat av: Elvira den fina <3

vi fick inte se ghost hunters :(

för alla började typ klaga :( de dåligaste vvar faktist att vi rödgrupp skulle sluta 15 minuter före er men vi fick inte de:(

2009-11-20 @ 22:19:08
URL: http://hejflummbarn.blogg.se/
Postat av: Julle Bulle

Ah... Stackare men ni hann ju med bussen :) <

2009-11-20 @ 22:30:20
URL: http://jahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0