Men oj då !

Tjoobidoo :)
Har inte skrivit på hela dan :(
På morgonen försov jag mej... sedan efter skolan gjorde vi ett pepparkakshus.
Jag Petra och Max, vi ägde på att göra det. Eller inte för vi(jag :P) hade ner en del i golvet och
då fick alice åka och köpa en ny kartong med delar. Men sedan gick det faktiskt bra. Det blev ganska
bra... det kanske kommer en bild imorn efter skolan. Sedan gjorde jag läxan :( franska läxan som var as tråkig! Imorn har jag språk -_- börjar åtta i björknäs -_-
HATAR det !! någon som gillar att gå upp 06.20 ?? Näe ! tror nog inte det !
Men jag ogillar det verkligen ! Aja måste gå i skolan -_-
Men nu ska jag kolla på tv :P
Ha det bäst grodhäst :)
Puss och kram marabou choklad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0