Pruttdag :(

Idag var det en trååååkig dag  i skolan !!!!
så här såg vårt schema ut idag:
8.15-8.45 Högläsning
8.45-9.45 Matte :(
R A S T <3
10.05-11.35 Geografi(Afrika)
L U N C H <3
12.25-13.30 Engelska prov :(
ÅKA BUSS TILL BJÖRKNÄS
14.00-14.50 Morderna språk :(
VÄRLDENS TRÅKIGASTE DAG !!
Hoppas dagen imorn blir roligare.
Men på bussen på väg hem bestämde jag och sosso att vi skulle göra ngt, hos mej.
vi åkte hem och åt mellis, hon gjorde nudlar åt mej medans jag var inne på fb. Sedan skrev hon ett inlägg på sin blogg som hon delar med Kassie, Vira och Alva Ö. Den bloggen heter www.hejflummbarn.blogg.se
Här kommer några bilder(det var ett tag sedan !!!!!)
Sööta sosso <33
Skiiiiiiiiiiiiit fula jag...!!!!!
Hahha <3
:P
Jag blev as ful men Sosso blev as bra !!!!!!!!! <3
Juste jag har tonat håret ! <3
Brunt, blev faktiskt ganska nöjd :D hoppas alla andra tycker det är fint ! <3
Puss och kram marabou choklad

Kommentarer
Postat av: jagälskardig

JAAA, ÄLSKLINGEN KOMMER, NEEJJ, BILDEN BLEV JÄTTTE FIN, DU ÄR ALTID FIN GULLIZ

2009-11-10 @ 18:06:22
URL: http://primolove.blogg.se/
Postat av: sosso

du fick ju INTE lägga ut den bilden jag blev ju asssss ful, ta bort den NU !!!! <3

2010-03-02 @ 15:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0