<3

Det här kan bli ett långt inlägg XD <3
Idag har jag kollat min häl, har ju haft ont sedan ettan... men de säger samma sak varje gång. Att det har med växten att göra -.- men jag ska magnetröntka i alla fall, för säkerhets skull. Jag kanske har slatter oxå :( för pappa har en och han kände där jag har ont och han tror att det är slatter :( Aja får leva med det :/ Sedan när vi kollat hälen, gick vi till pappas jobb, åt lunch där och sedan tog jag tunnelbanan till slussen, bussen från slussen hem. Sedan skyndade jag mej hem och hämta biokortet sedan gick jag till bussen mot sickla, träffade blenda vid busshållplatsen (det var meningen:P). Vi gick in i sickla, jag köpte en kjol. En svart tubkjol :D <3 Har velat ha en ganska länge ;) Blenda och jag kollade på bio, Klara! Den var faktiskt väldigt bra :D <3 Kolla på den om du gillar hästar ;) Efter bion åkte vi till forum och åkte hem vid sju någon ting ! :D aa.. det blev ett JÄTTE långt inlägg sry! ha en bra dag ! <3 Puss på rumpan / Julle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0