Tbx ! :P <3

Jaa...Jag är tbx !! :P <3 Det blev nt så jättelång bloggpaus, bra vah ?!
Aja har nt så mkt att skriva om men jag kan skriva om dagen idag ;) Först när jag vaknade runt åtta låg min kära kusin Gabbi "brevid" mej, :D hon hade sovit hos oss :) Naajs <3 Sedan typ letade vi efter påskägg :P Gottigotti xD sedan åkte Gabbi hem med tunnelbana och vi åkte till mina andra kusiner -.- de är nt lika roliga ;) men men, vi åt gott och kom hem för typ två½ timmar sen... jaa det var min dag :P hur såg eran dag ut ? var den trevlig ? <3 kommentera gärna och säg :D <3 ha det bra ! :P Juste jag ska köpa nya converse, vilka tycker nu ? de här ubercoola eller de andra riktigt coola... jag kanske köper båda! kommentera och säg vad du tycker!
eller
K00la vah ?!
Puss och kram marabou choklad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0