Hos farmor! :)

Heejsan :) <3
igår fick jag lust att ringa min farmor :P så hon kom på middag hos oss :) jag hade gjort en tårta till efterrätt :D alla bah" åh gud va god!! hur kunde du få den så perfekt?" jag bah "ehh, det var inte särskilt svårt" :P det tog typ en timme men den va väl god, jag orkade typ en halv halv bit :P <3 alice åt nästan två :S <3 tjock* faast hon tränar skiit mkt ! :) igår så berättade farmor om att hon och hennes dotter hade varit i talinn i estland, på ett spa hotell. Och mamma bah" ska inte vi åka dit på tisdag då tjejer?" vi bah " JOOOO!" Fast sen sa alice" juste jag åker till borås på fredag"-.- så vi kanske ska dit men tror inte det :/ <3 sedan hängde jag med farmor hem och har sovit här nu och åker hem ikväll igen ;) Men ni får ha det så bra där ni är :P <3 Pussssss

Hahha ! farmors bil :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0