Julafton om 3 dagar taggg

Cha cha bloggen! Ne men hej!
Idag fick vi jullov! Ohh babe babe, lalalalalala oh babe babe lalalalalala! ne men efter skolan städade jag lite här hemma, sen kom jennifer. Hon hann typ bara komma och åka igen i stort sett. För jag var tvungen att åka till stallet och jobba. JAG KOMMER FÅ HYRA EN HÄST I FYRA DAGAR NU I JUL! wihoo! Greven.

APA!
Jag bakade ju cholkad knäck förut, då fastnade den i pappret så det gick inte att få loss, och nu gjorde jag om. Fast i fyrkanter.... BAJS de blev knoppriga och sockriga :( ahhh misslyckas alltid! får väl lyckas med ridningen! ska nog lägga mig snart! jag är tröttt! tagggg med jullov! aja vi hörs! kysss

Såhär ser mina ögon ut just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0