Alla hjärtansdag <3

Tjenare tjenare :D <3
Jag har inte skrivit sen i tisdags !! fattar aldrig vrf jag nt skriver ! det är ju kul :D
Men jag är iaf tbx :P <3 Nu ska jag berätta om min helg ! :) I fredags hade alva och jag tänkt att göra ngt och sova över, men alva skulle iväg :/ men jag satt hemma och kollade på den där mary :D Jag har sett den många gånger men ändå <3 och på fredan bestämde jag med Anna att vi skulle göra ngt och sova över :D Hon kom till mej vid kvart i ett igår :D och vi var ute lite i snön sen XD sedan kollade vi på twilight och käkade godis :D SEedan vid nio gick vi ut i snön, till tio :D <3 Vi somnade vid tolv tiden och vaknade otroligt tidigt ! vid tjugo i åtta !? tidigt va ?! Idag vaknade jag "brevid" anna(vi låg i olika sängar), idag har vi typ letat efter ridläger vi ska på, och så var vi ute i snön i två timmar XD Vi gav varann alla hjärtansdag-kort <3 Och jag gav henne en present XD <3 det var marshmallows som var formade som hjärtan och smakar vanilj <3 Hoppas hon tyckte om de ! :D
Jag har ny design och bakrund om ni inte har sett det :D hoppas ni tycker om den :D <3
Måste ge datorn till pappa :(
Puss och kram marabou choklad ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0