Forum! <3

Tjenixen! <3 :D
dag har jag varit i forum med Petra och Linni som jag sa förut, vi träffade alva och vira och gick lite med de, eller hela tiden. Jag kom dit vid tio över tolv och kom hem vid tio fem. Sen när jag kom hem, visade min syrra mej vad hon hade köpt. Hon hade köpt för 600 kr, själv köpte jag för 69 kr... hahha, lite mindre men men! Jag köpte ett par glasögon på bikbok, de var ganska coola faktiskt. Kommer en bild som är ganska dålig för jag tog inte med kameran :( men den får väl duga :D Jaa... imorn är det skola. Kanske ska ha på mig de där glasögonen kanske kanske inte! Imorn har jag engelskaprov, måste plugga -_-! Här kommer bilderna från forum XD

Ganska dålig bild!

Ganska suddig på Linni (till höger) och Petra (till vänster)

Vira (till vänster), Petra (i mitten) och Linni (till höger)

Och samma ordning som förra bilden XP

Allas skor: Linnis, mina, Alvas, Viras och Petras <3
Juste jag har inte berättat att jag har köpt moon boots, eller har jag ? tror inte det XD aja här kommer en sista bild fast den tog jag i onsdags XD

Jaa...mina skööna moon boots
Måste tr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0