Hejsan hejsan !

Tjenixen! nu sitter jag i soffan och kollar på tv, idag ska jag till forum med Petra och Linni :D Det ska bli skoj! ;) men Linni ska till tandläkaren först, så det blir väl om en timme eller nåt sånt :D <3 Har lite tråkigt så jag gör en nån här XD :

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - Jag va 11 
Vilken klass gick du i? - 5a
Vad hade du för hårfärg? - Brun/orange, vet inte om jag hade tonat då ;)
Hur lång var du? - Inte så jätte mkt kortare än nu XD Har typ inte växt :D
Hade du någon pojk/flickvän? - Neej tror inte de :)
Vad brukade du göra på fritiden? - Rida och dansa.
Vilka umgicks du med? - Alva E, Alva W, Vira, Petra aa typ ganska många :D
Var allt bättre då? - Kanske lite
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - Ibland vill jag
Har du förändrats? - Jag hoppas det !

Nu:
Hur gammal är du? - fyller 13 i juni
Vilken klass går du i? - 6:an
Vad har du för hårfärg? - orange/brun XD
Hur lång är du? - 152,5 typ... väääldigt kort!
Har du någon pojk/flickvän - nee :/
Vad brukar du göra på fritiden? - Rida elr va i stallet :D <3
Vilka umgås du med? - Måånga !

Har du..:
Kysst någon? - Ja ofc!
Haft sex med någon? - Nee ! 
Isåfall, när förlora du den? - /
Sovit brevid någon av samma kön? - Ja det är väl klart !
Sovit brevid någon av motsatt kön? - Jadå det har jag !
Fuskat på prov/läxförhör? - Jaa på prov XD fast jaa
Druckit alkohol? - Smakat lite av mamma och pappa

Vem;
Skrev du senast till på msn? - Blenda
Är den finaste personen som finns? - Måånga!
Vill du vara med just nu? - Tyyp Anna <3
Ringde dig senast? - Hem, tror det va pappa ;)
Skicka ett sms till dig senast? - Petra ! :)
Skickade du ett sms till senast? - Petra ! :)

Vad:
Drack du senast? - Festis
Köpte du senast? - Godis XD
Gjorde du igår? - Typ inget, kolla på syrrans match
Ska du göra imorgon? - Gå i skolan -_-
Åt du senast? - Macka ;)
Är närmast dig som är rosa? - Mina troser ! XD

Det här hittade jag på Elviras blogg :D hoppas det var okej att jag oxå skrev en sån :D
Puss och kram marabou choklad ! <3


Kommentarer
Postat av: linnea

FRÅGESTUND PÅ MIN BLOGG FRÅGA VAD DU VILL ! :D

2010-02-08 @ 18:46:49
URL: http://mestlinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

får jag bara fråga, när drack du?, eller har du bara smakat på lillfingret av din mamma och din pappa ?

2010-02-21 @ 13:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0