Love is unbelievable <3

Shuu breee ! Javet jag har haft sämst uppdatering !! :S
Igår var jag i skolan som vanligt, ingen nyhet direkt. Sedan när jag kom hem satte jag mig och kollade på TV, sedan började jag packa till vemdalen! :D FAAN VA JAG LÄNGTAR !! bara 1 dag kvar ! <3 :D :P Igår kollade jag på solsidan, om ni nt vet vad det är så är det ett jätteroligt program på fredagar halv tio :D <3 se det nästa fredag :P (tips) XD <3 men nu sitter jag och laddar ned musik till ipoden för att vi ska ju till vemdalen och det tar 6 och en halv timma dit så jag vill ha nåt att göra :D Fast i år har jag ju alva ! :D vi ska ha roligast :P <3
Men nu måste jag dra :D ska köpa snowboardskor ;)
Puss och kram marabou choklad <3

Kommentarer
Postat av: Petra

Julle, varför köpte du såna brillor om du inte tyckte du passa i dem? : D

2010-02-27 @ 21:51:26
URL: http://flummigastepetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0