Risgrynsgrööt :D

Nämen Tjenare på er ! <3
förlåt att jag nt har skrivit idag, men nu kommer den vanliga förklaringen XD
Imorse vaknade jag av min lille kisse som klöste på sängkanten -_- typ halv sju :/ men man får stå ut om man har katt XD Han är i alla falla sööt ;) <3 sedan gick jag till skolan och tappade känseln i benen :( aja det gjorde nt ont i alla fall eftersom jag nt hade någon känsel :D hahha... sedan hade jag lektioner, vi tittade på en film. Vingar av glas hette den, den var faktiskt väldigt bra tycker jag. Vi skulle ha sett Fucking åmål, men hon hittade nt den :/ men men , sedan efter skolan åkte jag och Sef(sosso) till nacka simhall och simmade, vi simmade 24 längder och tränings cyklade i 10 minuter. När vi hade tränings cyklat tänkte vi simma mer men då kom typ "föreningssim" dit och tog upp alla delar förutom en där simskolan va! :/ så det blev bara 24 längder ;) men det får duga :D kom hem för en halvtimma sedan och gjorde risgrynsgröt, och ett kokt ägg :) har precis pressat i mig det XD imorn är det fredag !! <3 LOVE FREDAGAR! ;) har jag sagt att jag ska till vemdalen på söndag ? aja jag säger det nu i alla fall! JAG SKA TILL VEMDALEN PÅ SÖNDAG! <3 Alva ska få hänga med min familj dit ! vi kommer ha så jäävla kuul ! Förlåt att jag har skrivit ett så långt inlägg, både idag och igår :/ måste plugga :'(
Puss och kram marabou choklad <3

Gammal bild på siid <3 Tagen från Alice

Och en till bild på mauen <3 :D Tagen från Alice

Kommentarer
Postat av: alice

varför tar du mina bildeR ?

2010-02-26 @ 14:37:00
URL: http://aaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0