Vemdalen, here we come !

Hejsvejs !
Idag var jag som sagt och köpte snowboardskor, och det blev en snowboard oxå :D den kostade bara 400 kr !! :D Najs asså ! :P  Den var i alla fall snyggare än min gamla, det va typ star wars på ;) Men jag vill bara säga till Alva om hon ser detta : JAG KOMMER HA ROLIGAST MED DEJ I VEMDALEN !!!! Jag ska dra vid halv nio så jag kommer att gå upp vid sju -_- men det är bara att sova i bilen :D <3  måste ju upp tidigt och då får man lägga sig tidigt oxå :( men god natt, kommer att skriva i vemdalen eftersom vi kommer ha med tre datorer :P Ha det bäst under veckan! <3
Puss och kram marabou choklad ! <3
En typ tre veckor gammal bild <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0