Your my only reasen to stay alive, if that's what I am! <3

Hejsan hejsan!
Jag har ätit och kollat lite på tv, :D glömde bort att skriva för jag var så inne i simpsons XD <3 Aja, nu ska jag berätta om min dag :) <3 Idag hade jag språk på morgonen -_- lika tråkigt som vanligt! sedan på tio-rasten blev jag mulad av tom och viktor ! blää men de va ju kul ändå XD efter rasten kom ivan in och skällde på oss för att vi "kastade" snöbollar eller okej, Viktor i min klass kastade en snökocka på carl-johan så han fick ont men skälla på hela klassen?! vi andra hade ju bara mulat de andra och ivan typ ba " stackars små förskolor som ser upp till er och bara får se snöbollskrig, de kommer oxå börja kasta på varann"! lite överdrivet men men XD vi hade i alla fall kul :D <3 men sedan när vi åt var det fiskpinnar (sejpanettet XD) och potatis :/ skolans mat e äääcklig :(
Idag hade vi vinter-OS på gympan, det var fyra olika grenar, första var en hinder bana ute i ljupa snön XD de va kul fast jag pajade allt, andra var oxå en bana där man skulle springa och sen typ åka stjärtlapp ned för en liten backe :D tredje var några "skidor" (av trä) jag fick inte plats med mina skor så jag behövde inte köra XD pch sista grenen var curling :D de va fett kul ! :P VI VANN !! :D WE ARE THE CHAMPIONS XD Sedan när vi vunnit fick vi en pommac att dela på XD vi var sju stycken, Jag, Alva W, Lelle, Vira, Marco, Philip och erik :D vi gick hem till Philip och drack pommac, åt pepparkakor, pratade och kolla på tv :D vi hade faan roligast :D när jag kom hem gick jag in på datorn sedan typ pluggade jag -_-
Här kommer lite bilder från Philips hus :D <3



Maarco som häller upp pommac jätte noga XD

Erik som öppnar våran fiina pommac :D

Marco fortsatte hälla upp jämnt men han fuskade lite och hällde upp mer till sig XD <3

Ohh... coooola marco :D
Måste dra nu, ska kolla på en fotbollsmatch på tv:n XD <3
Puss och kram marabou choklad <3

Kommentarer
Postat av: Elvira

du ska fan inte tycka de e jobbigt för de mula dig på en ända rast ^^ Hahah ! de mular mig varje rast ! o de gick ju knappt på dig :)

o jag e riktigt stolt fotograf ^^ :)

2010-02-26 @ 22:57:15
URL: http://elvirahellstrom.blogg.se/
Postat av: Elvira

jag ska nog inte säga fan :) lät så taskigt :))

2010-02-26 @ 22:58:14
URL: http://elvirahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0