Löördag ! :)

Lördag! vad tänker du på när du hör lördag ? jag tänker på en godispåse XD Godis e gott :P
Juste, jag har glömt att berätta lite om romme ! jag var ju där i tisdags, det började med att jag behövde gå upp 05.00!! helt sjukt tidigt ! aja sedan skulle jag åka till bussen, en stor en. När jag kom dit la mamma in skidorna där de skulle va och sen sa vi hejdå, Jag och Alva hade bestämt att vi skulle sitta tillsammans längst fram, men sandra(gympalärare) satt där och jag satte mig brevid henne, när alva kom frågade vi henne om hon kunde sätta sig lite längre bak, och det kunde hon. Men när vi kom fram, kunde inte jag knäppa ena pjäxan -_- så fick gå till sandra och så knäppte hon den ;) sen var det nåt konstigt med min skida, den ramlade av hela tiden, så då fick vi gå till skiduthyrningen, och då fixade han de, sedan köpte jag en liten bubbliz påse till hemresan. Juste lunchen var hamburgare med pommes yummyyummy XD men sedan åkte vi hem och var en halvtimme sena, men sen kollade vi på två filmer, en hetter Spiderwick och den andra vet jag inte :D Kommer en bild på min skidoutfit idag!
Men nu ska jag dra ;)
Puss och kram marabou choklad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0