Lördag=favvodag XD

Hejsan hejsan !
Lördagar är min favorit dag XD
Man äter gott och är ledig och sånt XD
Idag har jag varit i sickla och köpte en stickad klänning (bild kommer, tror jag)
Våran snabbaste dator har pajat och är inne på lagning-_-, men pappa köpte en ny dator, helt plötsligt !, snabbareXD 
Knas pappa XD men det var ju bra ;) <3

 Jag längtar VÄLDIGT mkt till på tisdag !! för vi åker till ROMME då ! med klassen <3
Ärligt talat så älskar jag man klass ;) låter lite konstigt men den är väldigt bra faktiskt ! <3
de som går i min klass kan ju kommentera och säga vad de tycker om klassen XD ;) <3
nu måste jag dra ;)
Puss och kram marabou choklad ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0