Söndag ;)

Hejsan och godmorgon ;)
Jag har vaknat, det är väldigt tidigt, före pappa :O det är alltid han som vaknar först XD
Men inte idag XD
Aja, idag ska jag ta det lite lugnt för jag har ont i halsen :(
FÅR INTE BLI SJUK TILL ROMME!!!!! förra året blev jag sjuk två dagar innan, men jag har bli frisk, de va tur XD
Sosso, om du ser det här så vet du att jag inte kan simma imorn måndag :( för jag vill inte riskera något ! sry
Men jag ska ställa in mina skidor idag och köpa nya svarta täckbyxor ;) kanske ta en bild på min skid-outfit XD
så får ni se hur jag ska se ut ;) Nu ska jag äta frukost =D
Jag kanske ska ta bort min andra blogg ? kommentera och säg va ni tycker ;) <3
måste dra ;)
puss och kram marabou choklad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0