Halloj (: <3

Ledsen för dålig uppdatering, men jag kom hem från Italien för en vecka sen typ och så har jag varit med kompisarl... och så i måndags stack vi til våra kompisars landställe och sov där två nätter. Jaag och jossan flummade typ skit mkt :P <3 hahha, när vi gick hem från båten hade vi våtdräkter på oss och handukarna över ansiktet så vi såg inget och så gick jag först in i ett träd och vi börja as garva sen gick jag ned i diket och ramlade, jossan va så kissnödig att hon la sig ned och garva och vi låg där i typ fem minuter och sen ramlade båda ned i diket och garva skiit mkt, hahhahhah :D <3 men nu sitter jag med alva, hon har precis stängt av sin data så jag ska oxå göra det snaart :D <3 Pusss ha det bra, juste imorn klockan sex på morgonen sticker jag till gothia för att kolla på min syrra, kommer hem på söndag el måndag..... <3 ska till några anda kompisars landställen -.- (mammas kompisar-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- ) <3 Puusss igen <3 laddar in bilder ikväll (tror jag) <33

Bild på alva och gigolo :) vet inte när den är tagen :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0