Julle har tråkigt! :P

Nu blir det mkt att läsa :P SENASTE: Dryck: Bubbelvatten :) Telefonsamtalet: Pappa SMS: Jennan. Sång du lyssnade på: Billionaire travis mccoy tror jag ;) Gången du grät: kommer inte ihåg HAR DU NÅGONSIN: Varit tillsammans med någon två gånger: Jaa Har någon varit otrogen mot dig: inte vad jag vet... Varit kär?: jamen det klart :) Förlorat någon speciell person: jaa... Varit deprimerad: Deprimerad? jaa. Varit så trött att du somnat sittandes: Halft på bussen :P KÄRLEK JUST NU: Är du kär i någon?: njaaa... Är du intresserad av någon? Ja (: Träffat någon som förändrat ditt liv: Jennan <33 Insett vilka som är dina äkta vänner: Jaa Fått reda på att någon har pratat om dig: jaa, men det va typ någon vecka sen! Kysst en kompis: neej I ÅR HAR DU: Lärt känna en ny vän: Jaa! Fått ditt hjärta krossat: jaa....:'( Skrattat så att du har börjat gråta: jaa, hahha :P Träffat någon som förändrat ditt liv: Jennan <333 Insett vilka som är dina äkta vänner: Jaa! Fått reda på att någon har pratat om dig: Jaa, fast det va typ någon vecka sen! Kysst en kompis: Jaa BLANDAT: Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: De flesta :) Hur många barn vill du ha: max tre :) Har du några husdjur: En Kisse katt, sid :D mauen <3 Vill du ändra ditt namn: Jaaa! Vad gjorde du under din förra födelsedag: Typ öppnade presenter och träffa släkten! Vilken tid vaknade du idag: 09.30 Vad gjorde du igår runt midnatt: So nästan.. hehe. Någonting som du längtar till: Att jag ska på basket läger.. Senaste gången du träffade din pappa: sitter brevid honom xD En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Massssssssssssa saker!!!!! Vad lyssnar du på just nu: ljudet av knapparna :P Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jaa för länge sen! Vad gör dig irriterad just nu: Att pappa tog pilatusbollen(stavning?) XD Vad är ditt namn: Julia Fredrika Ahlberg Singel/upptagen: Singel.. så kom hit boys :D Stjärntecken: kräfta Kille eller tjej: a giiirl Grundskola: Ja, börjar sjuan i höst Gymnasie: Nej Högskola: Nej Hårfärg: Röd/brun/guld som alva wretholm kallar den :P Långt eller kort: mitt emellan :P Längd: Skit kort, 1.56 -.- Vad gillar du gällande dig själv: typ inget Piercings: hål i öronen, vill ha en ring i läppen... men får nt för mamma Tatueringar: neeej, men vill ha en liten... Höger eller vänster: högerhänt ofc :P DIN FÖRSTA: Operation: Har aldrig opererats :P Piercing: Ingen tyvärr :( Tatuering: tyvärr ingen Bästa vän: Jennan, alva, alva <3333 Sporten du spelade: Fotboll, dansade, innebandy och nu går jag på ridning :D Husdjur: Katt :P Vaccination du minns: typ röda hund, mässlingen och påssjukan :P (all in one) Konsert: Har aldrig varit på nån :S Förälskelse: no one JUST NU: Äter du: inget Dricker du: inget Är du på väg att: stänga av datorn :P Lyssnar du på: Hur tungt jag andas när jag är koncentrerad :P Väntar du på: Att mamma ska sluta tjata -.- DIN FRAMTID: Vill du ha barn: jaa Vill du gifta dig: Yees :D Karriär i åtanke: Typ nåt med hästar och djur VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET? Läppar eller ögon: Ögon. Kramar eller pussar: Pussar Kortare eller längre: Längre? Romantisk eller spontan: Spontan och romantisk :P Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage. Tatueringar eller piercingar: typ både och :) Känslig eller inte: mitt emellan (: Ragg eller förhållande: förhållade!! Bråkstake eller tveksam: mitt emellan! HAR DU NÅGONSIN: Kysst en främling: nej. Tappat glasögon eller linser: Jaa. Haft sex på första dejten: noop! Krossat någons hjärta: Hoppas inte det! Har du blivit arresterad: naej. Dissat någon: aa. Gillat din killkompis (mer än som vän): Jaaa. TROR DU PÅ: Dig själv: naee Mirakel: typ nt Kärlek vid första ögonkastet: skulle vilja men neej Himlen: japp Tomten: Hahha, neej Att kyssas på första dejten: Yeeeh :) Änglar: naeee.. SVARA ÄRLIGT: Haft mer än en pojkvän på samma gång: Neej! Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Jag vet att det är möjligt. Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj, mina vänner och hästar! <333 Vad vet inte så många om dig?: Mina egna hemligheter :P Godnatt <3 väntar med att ta bort bloggen tills min syrra kommer hem :P <3 Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0