Frukost... check :P

Hej hopp gummisnopp! :D
Nu har jag käkat klart frukosten, glömde bort att göra den när jag sa så jag gjorde den för en halvtimme sen :P
Snälla, jennan om du ser detta RING mig! SAKNAR DEJ SÅ MKT!! <3 Skriver senare om dagen ;) <3
Puss & Kram <3 / Julle
Här kommer bilder, steg för steg hur jag gjorde min frukost :)
Man börjar med att ta fram en eller flera mackor :)
De sätter man i brödrosten...
oj dålig bild men sedan drar man ned den stora vita knappen :P
Sedan tar man fram det man vill ha på :P
Så börjar man med smör (om man vill ha det) :)
Sedan ost som jag valde att ha på ;)
Då blir det såhär :P
Drickan blir oboy, då börjar man med mjölk :D
Sedan oboy ^^
häller i så mkt man vill ha
Och så här blir resultatet :DDD <3

Vad brukar ni käka till frukost?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0