Ingen bild tyvärr :( <3

Nu skriver jag om dagen... Förlåt för sämst uppdatering :/ men det ska bättras! Igår var jag på studentmottagning, min kusin Fabbe tog studenter :P kom hem vid halv elva. Idag var jag i skolan, konstigt vah? Men jag hade Ea hela dan, för er som inte vet så är det eget arbete Jag jobbade engelska hela dagen ... Mamma ringde och sa att rektorn på myrsjö hade ringt! Hon sa att det fanns en kanske två platser i kulturklassen, där Petra går :) vet nt hur jag ska göra jag tänker inte byt om nt alva får plats jag vill inte gå ininternationell :/ men nu ska jag försöka dra mig mot sängen och jagbfår tänka på det unde natten och dagen imorn <3 puss på rumpan/ Julle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0