jaha...

Nu är tiden i boo gård över :/ känns skumt, för jag har gått i samma klass som några i sju år !! :( och våran lärare sa att de skulle sprida ut oss :'( <3 Det är skönt och så att lämna boo gård men ändå så kommer jag att sakna min klass som FAN! <3

Just nu känns det lite scaary för mamma, pappa och min syrra har somnat, och min kissekatt är ute :S + att det är koool svart här :O <3 och så knakar det hela tiden :/ <3 kanske ska lägga mig snart :) skööönt att sova ut i typ tio veckors tid! <3 Men vi hörs imorn! :) <3 Puss & kram / Julle <3
Här pratade min ena lärare för oss :) 
Vira petade på sin blåsa i munnen :P
Där satt Lelle♥ och Julia♥ och kollade :P <3
Här snackar min andra lärare, vet nt vad som har hänt med tröjan...
Konstigt ljus men här kramar simon stella :P
Bild på hela klassen♥
Mamma zoomade in så jag gömde mig :P längs till vänster

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0