Boobadet ;) <3

Nu sitter jag och dricker te och kollar på tv :) syrran är sjuk och har lagt sig, pappa är borta så det är bara jag och mamma :P hon sitter och beställer present till mig på internet (tror jag) ;) <3 Men idag när vi badade så vare iiskallt, typ 14 grader? kanske, men det va väldigt kallt i alla fall :P när jag kom hem så fick jag skit ont i magen och då undrade mamma vad jag hade druckit och jag bah, mjölk... och hon bah: okej, testa att inte dricka det på ett tag! jag bah kan jag vara laktosintollerant???? hon bah, kanske eller så kan magen bara vara lite känslig mot mjölkprodukter :S :/ aja skit samma :P nu ska jag typ kolla på tv, kommer kanske ett till inlägg snart ;) <3 Puss
Jag med te i handen :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0