Nio timmar och 25 minuteer :D <3

Nu har jag sovit i 9 timmar och 25 minuter :D <3 SKÖÖNT jag brukar bara sova sju elr nåt! :/ men nu är jag utvilad och sitter och glor på allt regn som bara öser ned :( Har någon lust att göra ngt , jag säger samma saker... sms:a, facebook:a, msn:a eller ring :) <3 Ska käka frukost nu, tar kort på vad :P Skriver efter ;) puss & kram / Julle♥
Ganska cool bild vah, hade 85 händelser när jag loggade in på facebook ;) <3
Här ösregnar det, funderar på att gå ut och ställa mig där och sätta på självutlösaren :P
Sur katt för att han inte får gå ut, är han blöt får han inte komma in :P då får han skylla sig själv... :D
Har ni något husdjur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0