Flum med Blenda imorn ;) <3

Hej alla håriga hallon!
Jag kom hem för ca 3h och 30 min ;) jag köpte solo och halstabletter till min sjuka syrra <3 AHH HON LIGGER OCH SNARKAR SOM FAAN!! Nu har det tagit tre timmar att skriva IGEN, orsaken är att-..... jag kollar på tv och är inne på fb :P <3 Ska försöka bli klar någon gång... :D Har skit ont i mitt nagelband, för när jag lekte med min katt så typ stack han in sin klo i mitt nagelband och sen drog han och fyfan va ont det gör :S Känslig* <3 men nu ska jag kolla på tv i luugn och ro, juste idag va jag med Vira♥ vi typ solade och cyklade, fika :P och lite sånt :) <3 Imorn ska jag va med Blenda♥ vi ska typ fixa inför min tjejkväll :P <3 SAKNAR DEJ BLENDA FOLLIN♥♥♥ vi kommer typ flumma imorn :P <3 Puss ;)
OJ! något konstigt med kontrastet :S Jag för typ tre timmar sen :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0