:D <3

Det är i alla fall någon som har kommenterat :D Sosso <3 LOVE YA GMN ! <3 Men idag har jag typ lite sov morgon :P jag ska till stallet med skolan idag :D Men igår fick jag rida DEUS!!!!! <3 HAR SAKNAT DEJ ÄLSKLING ! <3333
Jag kommer att få rida ibland för jag hjälper till, men jag kan typ nt komma nästa måndag :'( <3 Har BAJS utvecklingssamtal -.- <3 Men vad ska ni göra idag då ? KOMMER ALLTID ÄLSKA DEJ DEUS! <3
Bild på älsklingen! <3 ÄLSKAR DEJ MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN! <33 kommer alltid att göra det! <3

Kommentarer
Postat av: sosso

love ya to xP <33

2010-05-04 @ 13:46:48
Postat av: Bleeeeeeenda

Du kommer väl inte få rida? De skulle bara vara deus isåfall om han behövde ridas ut, de va vad mira sa :D

2010-05-04 @ 14:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0