Förlåt! :P

Hello biceps :P
Ledsen för sämst uppdatering, men imorse när jag vakna satte jag mej på altanen i solen och njöt :D <3
Sedan åkte jag och mamma till siggesta gård och spelade mingolf :P <3 och imorn måste jag gå upp tidigt -.- fast det ska bli jätte kul att rida med mamma :D <3 Sommaren är ju typ här ! halv fem(på kvällen) var det 22 grader ute i SKUGGAN :P heltsjukt :) men najs :P klippte gräset idag XD bara för att mamma och pappa köpte guldkortet till mej ;) <3 Nu har jag precis kollat på New moon och käkat godis. Är riktigt törstig så jag ska dricka nu :P men skriver nog inget mer inlägg ikväll :/ har ingen lust och sedan har jag inget att skriva -.- <3 Aja <3 ha en bra kväll, så hörs vi imorn. Blir nog dålig uppdatering. rider ju på morgonen och sedan åker jag till mina kusiner för att fira Salle som fyllt 16 år :P Oj! långt inlägg det blev <3 Puss på rumpan / Julle <3
Challe kallas han, han lånade mitt stall för ett halvår sedan :P det va en jätte regnig dag jag tog den här :/ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0