Tivoli :D <3

Idadg var det tivoli i skolan :P man fick typ popcorn, glass, korv, festins, hoppa hoppborg och lite sånt :D <3 det var ganska kul faktiskt :P <3 ska till grönan på torsdag, men blenda :D <3 fan va kul vi kommer ha :) <3 ha en trevlig kväll :) Kan tyvärr inte skriva imorn för jag åker ju direkt till stallet efter skolan :D <3 vill rida peter barbacka :P <3 om jag får , jag ska välja först :P <3 VEM ÄR BÄST?, inte jag men jag får välja först för jag fick nt välja förra veckan :/ men det gick ju bra iaf <3 Ha det bäst flodhäst :P Puss på rumpan / julle <3
EN sööt bild på blenda <3 :D och pålles rumpa tror jag :P <3

Kommentarer
Postat av: Blenda pålles rooompas bästis

men oj vilken underbar bildhost :D <3

2010-05-12 @ 16:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0