Tjolahoppsan :D <3

Nu sitter jag och kollar på tv :) <3 efter skolan åkte Vira hem till mej och vi bakade lite chokladbollar :P Sedan hade vi tänkt att bada men det började regna och då pallade vi nt :) <3 Så vi fotade lite istället <3 Sedan när vira åkte hem så käkade jag och sen åkte jag till forum och köpte en klänning till skolavslutningen :D kommer bild <3 Nu ska jag typ va inne på fb, kanske blir ett godnatt inlägg :) <3 Puss på rumpan / Julle <3
Klänningen jag köpte :D 249:- <3
Älskar dej Vira <3
Sööt du e <3
Coolish vi e ! <3

Kommentarer
Postat av: Elvira

Julia ta bort sista bilden Annars anmäler jag dig

2010-05-28 @ 21:16:16
URL: http://elvirahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0