Knaselibongelong :)

halloj!
Har duschat, käkat, klätt på mig och sminkat mig nu, ska gå om 15 minuter typ.
Men idag efter skolan ska jag plugga, för jag ska ju till stallet imorn och på onsdag och då hinner jag inte göra läxorna. Åhh vilket tråkigt väder det är ut! det bara regnar och regnar.
Vi har väldigt sköna måndagar, först börjar vi tjugo i tio och då har vi typ "samling" och direkt efter har vi bild i 45 minuter, sen har vi lunch. Efter lunchrasten har vi so i 1 timma och 20 minuter -.- sen slutar vi klockan kvart över ett ;) Men nu ska det inte bli för långt! kyss♥ här kommer dagens outfit och facelook;)
Stickad tröja- Hedvigs vet inte vart :)
blåa jeans- weekday :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0