jag älskar julia / esset

Jag älskar shooliiia!
Innan så visste jag typ halft vem du va genom typ friskis och elin,
jag tyckte du va snäll och så + söt ^^
Sen så började vi i samma klass och vi blev ju nästan kompisar direkt jag visste att du va rätt direkt!
vi blev ju bara bättre och bättre kompisar, och nu kan ja berätta allt för dig, vill göra allt med dej, dela allt med dej!
du är så jävla rolig och tsm skrattar vi ju åt allt!
vad som hellst ;P
Jag älskar dej bebe, lämna mig aldrig för jag kommer iaf aldrig lämna dej!
lovar det ♥
jag älskar dej gmn och kommer altid att göra det vad som än händer!
men när vi 4 har samlats och blir fjej så blire girl power, vi slår allt och alla! :D<3

Kommentarer
Postat av: Fanny, fannyskakburk

hahaa, gud vad vi gästar hos Jula :) <333

2010-11-15 @ 20:58:49
URL: http://fannyskakburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0