Skärgårn', skärgårdn', skärgården!

Heej! Jag sitter i en liten stuga, för vi är i skärgården? Lite konstigt att vara här på vintern. Vi är 15 personer...
Men jag var tvungen att gå upp klockan kvart över åtta imorse, för att jag skulle åka hit till Karlholmen, som det heter eller nåt! Men jag och Blenda snackade i telefon i typ en kvart om att vi kanske ska hyra hästar i sommar, tre veckor på öland! :D SUPERKUL! asså jag kommer ha skit kul! Jag och blenda fick en skratt attack i telefon? vi e konstiga hahah... men aja ska typ käka nu! kysss♥
Här är jag och blenda när vi fick en skratt attack för typ fyra veckor sen! hahah

Kommentarer
Postat av: wicki

roligt om ni kommer har hästarna på öland =)

2010-12-07 @ 18:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0