Varför? jag fattar inte?

snälla, lämna mig inte! när vi började skolan hade vi så mycket gemensamt och vi hade skit kul tillsammans, men för en vecka sedan typ så slutade du älska mig? vad har hänt?, jag gillar dig så mycket Emelie robles♥ jag klarar mig inte utan dig. Men du verkar klara dig fint utan mig. Men när jag träffade dig så blev allting mycket bättre! jag kände mig gladare att jag var kompis med en sådan söt och snygg person! men nu har du lämnat mig åt sidan, fattar inte.... jag har väl inte gjort något fel, eller? jag fattar inte vrf du har gjort så här mot mig! :(

Kommentarer
Postat av: emelie

sholia, jag älskar dej!<333333

2010-11-19 @ 16:18:47
URL: http://emelierobles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0