Jag ska försöööka! :)

Jag ska verkligen försöka blogga mer! men idag blir det dålig uppdatering <3 :/ För jag ska till stallet om typ en timma :D <3 JAG ÄLSKAR ATT VARA I STALLET!♥♥♥♥ Det är invigning av ridhuset på ponnystall lemshaga! :) Måste gå upp om typ tio minuter för att käka frukost och sätta på mig kläder! invigningen börjar klockan två men jag och blenda ska vara där klockan tio och hjäälpa till<3 Vi hörs när jag kommer hem, den slutar typ fyra eller nåt sånt ! Puss♥

Jag som sjunger på Waka Waka! <3

Meeeee

Jag och Pappsen! :)

Asså jag är verkligen ledsen att det bara kommer webbkamera bilder :/ men imorn ska jag fixa med min kamera :) ska verkligen försöka göra den här bloggen roligare!! <3 jag gör det om ni kommenterar mer och följer min blogg :P ahhaha <3 älskar er läsare


Dagens låt!
Waka Waka, shakira :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0