Svar på tal, Sur och tröttt chey :/

Heej heej
Jag är skit trött och rätt så sur..... :/ Ni måste respektera att jag inte kan skriva på tisdagar och onsdagar för jag är i stallet :P men det är verkligen inte därför jag är suur, utan för att Mia i stallet bara skäller på mig, och idag var det JÄTTE stressigt, vet inte om jag ska byta eller sluta på tidagar i allafall, har matteprov imorn :/ har inte pluggat någonting :(((((( men jag e skiiiiit trött så jag lägger mig nuuuu! Puss♥

Tänkte på kicks reklamen haha :p men ni får stå ut med wk bilder ett tag till :( <3


En kommentar att svara på! :)
Nej de är inte äkta men de kostade 700 kr från början... så det är ingen skiit kvalité (trodde jag) :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0