stallet och massa saker :P

Heeej :D
Nu sitter jag och typ jaa, vad gör jag egentligen? hahah har typ tråkigt?<3 Idag har jag gjort ganska mycket faktiskt...... jag har typ skrubbat bort mjöl hahah.... efter mig och petra i torsdags :P Sedan har jag städat mitt rum, gjort äppelpaj, plockat ur diskmaskinen, duschat, jobbat i stallet och käkat! Skiet va mkt saker det blev när jag tänker efter :) Men nu chillar jag bara typ och jaa ska försöka att inte komma i säng så sent idaaag <3 men imorn ska fanny banny följa med mig hem imorn efter skooolan... har sovmorgon imorn, aaaas nice! Men vi hörs imorn! ni får sova så gotttttt (: Pusss♥ tog lite bilder i stalle, de kommer nog imorn <3

Jag är en GRIS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0