Booring med skoola!

Tjaa!
Just nu har vi lunchrast och jag sitter brevid petra och Jakob. Vi tar typ skit skojsiga bilder! :P Hahha älskar den här datorn.... fast jag har redan tagit 226 bilder på tre dagar :S Efter rasten ska vi ha NO -.-! Boriing, fast vi kommer använda datorn tror jag. Jag kommer inte vara inne på fb eller nåt för Monica är skiit sträng :/ Alva har tappat bort sina nycklar, nee hon hitta de i felicias skoo! Efter skolan ska jag ta bussen till slussen hahah de rimmar! :P För pappa och jag ska till min faster som fyllde år igår, de brukar ha skit goda tårtor men jag får inte käka dee :( har godisförbuud :/// <3 Pusss på eer!♥



FAAN VA COOLA VI ÄR?!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0