Hos noova med emelie ! :) <3

Heej!
Ledsen för en dåålig uppdatering idag ://
MÅSTE SKÄRPA MIG!!!! Nu är jag hos noova med emelie! :P Vi ska käka här hos nova men sen ska vi sova hos emelie! :D Men jag ska bajsa nuuu! / emeliee! :p idag slutade vi typ fem över ett :))) faast vi började typ tjugo över åtta och vi hade skolval på morgonen jag röstade på ************ bara så nii veet! :P Men nu ska vi fortsätta flummaa hhahahh nova kryper under bordeet hahahahha <3 kommer nog inte skriva mer idaaag :/ ska ha det lite Men byee..... Puss♥

Jaag för en liten stund sedaan ;)

Dagens outfit:
Randig tjocktröja- Bikbok
Rosetttröja- New Yorker
Mörkblåa jeans cheap monday- U-turn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0