SKAKA RUUMPA! :) <3

bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs basj bajs bajs bajs bajs bajs basj bajs bajs bajs basj abjs abjs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs baj basj bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs basj bajs bajs bajs
7 fel

abjsb bajs bajs bajs bajs bajs bjas bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs abjs bajsa bajs bajs bas bajs bahs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs ajsb bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs
7 fel


Hahah! kul liv jag och min syrra har vi skulle se vem som kunde skriva det bäst, man fick inte tabort hahha :P

I forum köpte jag väskan :) det är skit skönt attt ha ryggsäck! sen åkte jag till los stallos! :) jag fick ha ordning på ponnyridningen hahah. Det var skiit rörigt, alla vuxna typ klagade på att de fick vänta... -.- <3 Men jag pallar inte skriva så mkt mer så vi hörs imorn. Ledsen för dåligt uppdatering :) Puss♥


Dagens stall-outfit :P
Gråa ksss-Nautiska Magasinet hahah
Vit bas t-hirt-H&M
blå, v-ringad tröja-Ginatriot

Juste, jag såg denna cooola kille i forum, han uppträdde hahah <3 Han e SKIT COOOL! :D

SEAN BANAN! :DDD


Har en signerad skiva av honom nuu hahaha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0