Du var mitt allt

jag minns första gången jag träffade dig, det var typ ett halvår sedan. Jag såg på dig som om du var en lysande stjärna. En sak visste jag, vi skulle passa bra ihop. Vi samarbetade bra, du var så speciell. Busig, rolig, knasig lite galen men du var bäst. Du betydde allt, du tar en stor plats i mitt hjärta. Varför? Varför ska det här hända oss? Det var vi, till för någon vecka sedan, då var allt normalt. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta även om jag aldrig med kommer träffa dig. Fattar inte att det är sant att du är såld. Det skär inom mig, jag ligger och gråter när jag tänker på hur mycket jag älskar dig och aldrig mer kommer få träffa dig ♥


du är min♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0