Läsning... -.-


Jag just nu....

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Julia,



Du frågade mig om sorlek på OnePiece.

Efter att snokat lite här på din sida så tror jag faktiskt att storlek S räcker gott och väl till dig.



Mönsterna är redan stooora i storlekarna (om du köper från Stoff & Stil).



Jag har själv storl. M (har normalt strl. 40 i kläder) och den är jätte stor till mig.



Min dotter som är 157 cm lång och har 36/38 i kläder har XS.



Tänk på att du nog måste korta längden på benen när du syr din OnePiece. De är jätte långa i mönstret. Korta av dem ca. 5 cm så blir de lagom.

Lägg även till ca. 5 cm i ärmarna. Här är de konstigt nog lite korta.



Lycka till och hör gärna av dig igen när du sytt din OnePiece. =)



/Helena

2011-04-26 @ 13:16:39
URL: http://designtranan.blogg.se/
Postat av: Filippa

Hahah fin bild! <3

2011-04-26 @ 21:07:44
URL: http://kbj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0