It is summer för faan!

hejhejhejhejhej! lovar att uppdatera mycket idag, eller kanske inte lovar men typ tre fyra inlägg? idag har jag inte gjort så mycket, jag petra och fanny vaknade typ tio käka frulle vid halv elva sen satt vi vid datan i typ en timme, sen drog de. Sen duschade jag, plattade håret, skypade med jennifer och petra ett tag.
Käka lunch vid fyra (hehe) lite fil. Sen gick jag ut och fotade, vet ni vad jag hade på mig? jeansshorts, magtröja och "jesussandaler" :o så jävla varmt ute, jag frös inte ens! naaaajs oj va långt heheh hejdå puss!♥
tog dessa bilder idag, men vet inte vilken jag ska ha som profilbild på facebook! snälla hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0