Away for a long time♥

nu är det så att jag åker till västervik om tre timmar,sover över till tordag, är där under dan, åker och bor på ett hotel en natt, är på skara sommarland på fredagen, åker till öland på kvällen, kommer hem söndagen, är hemma två dagar, sticker på ridläger på onsdagen! sen kommer jag hem den nionde! :/ Vill inte vara borta så länge :( men vi kanske inte ska till öland, då kommer jag hem på fredag! jag tar med datan, ska blogga så mycket jag kan! men vi hörs kanske innan jag drar! pussss♥
här är min finaste älskling! älskar henne nåt enormt, Josefin Maria Eklund Wallin♥

Kommentarer
Postat av: josefin<3

Älskar diig med Julia <3

2011-07-27 @ 22:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0