You are just like you are

hejhej! har inte bloggat idag för att jag sov ju över med blenda igår, och idag bestämde vi oss för att gå på bio. vi såg min låtsas fru. Bra film rolig, hah. Rekomenderas! ikväll ska jag sova hos emeelie, eller jag har varit här ett tag nu! imorn ska vi upp halv åtta typ för vi ska hänga med och kolla på en tävling, hopptävling (hästar). Najs! men jag vet har säämst uppdatering, men jag har trotts allt ett liv. Godnatt och pusss♥
bild på min kisse, som jag tog i veckan.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gud vad fin bild, du äger på att ta bilder verkligen.. Älskar dig <3

2011-03-13 @ 11:52:46
URL: http://itsmeyousee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tävlingen på min blogg är avslutad! Kolla om du vann ;)

2011-03-13 @ 19:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0