Men jag villlll ha

Fjärde inlägget för idag! vilket blir lite om dagen! Idag vaknade jag typ kvart i elva, ganska sent för att vara jag. Men jag är ganska förkyld och då behöver man sömn! så jag ska sova snart så jag inte dör imorn! Men idag vid klockan två drog jag till forum med blenda! vi hade skit skojj i ginas omklädningsrum! hahaha minnnen för livet.
Sen när jag kom hem käkade vi middag, morfar var här. Vi gav även mamma morsdagspresenter! Mamma blev väl glad. Hon fick nån massage sak av mig! Men sen kollade vi på mästarnas mästare, finalen. Och Ingemar Stenmark vann! :D hejade faktiskt på honom. Har inte sett så mycket men i alla fall! Ojoojoj långt! men vi hörs imorn eller senare. pusss♥
två skit snygga bilder från idag, testade onepiecen från gina, NAJS säger jag bara! men hheeejjddåå

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du haft en bra dag !

2011-05-30 @ 18:38:40
URL: http://hansoo.blogg.se/
Postat av: Sara - Only me

snyggt :D

2011-05-30 @ 18:44:42
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0