the life

har inte haft tid å fixa bloggen, eller blogga! igår åkte jag till orminge där jag skulle möta upp maja och fika. men när jag var där sa hon att hon kunde, så jag drog hem. Drog t forum med blenda, där köpte jag ett as coolt glas och ett par trosor! Igår skypade jag med tobias och bara tog det lungt! HAR FÅTT EN FUCKING VAGEL OXÅ. Så just nu sitter jag med mammas vigselring mot den. då ska den tydligen försvinna! ska ha den där i 30 minuter -.- Ser lite tokig ut...aja! pusss♥
snygg chey....

Kommentarer
Postat av: Anonym

har en tävling på min blogg just nu om en goodiebag med smink, lust att vara med? :)

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-massa-smink.html#comment

2011-09-18 @ 15:49:04
Postat av: Anonym

har en tävling på min blogg just nu om en goodiebag med smink, lust att vara med? :)

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-massa-smink.html#comment

2011-09-18 @ 16:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0